söndag 14 september 2008

underbar


Världens mest underbara helg har än en gång passerat.. Varje helg är så lika men samtidigt så olika. Vi har haft en helt underbar helg i helgen.. ulflykt, bastu, film o massa mys.. Helt, helt underbart! Än en gång, du gör mig till världens lyckligaste. Jag är så kär jag aldrig trott jag kunde bli. Jag blir mer kär för var dag som passerar. Jag och du.. så ska det vara! Du får mig att tro på kärleken.

Nu ska vi inte ses i helgen och jag vet inte hur det ska gå.. en hel helg utan att få pussa på dig.. en hel helg utan din närhet.. två hela veckor i skolan utan att få se dig emellan.. det har inte hänt sen i april om jag minns rätt. det känns i hjärtat det gör det. Men älskling vi ska klara det här! Med det här så kommer vi bara bli starkare och allt kommer bli bra. Även om det är svårt och gör så förbannat ont.. Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och mycket mer än så. Jag önskar, hoppas och ber att det alltid ska vara vi. Jag vill aldrig, aldrig någonsin vara utan dig. Föralltid vi, kan du lova det?

Jag älskar dig mer än livet.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar