måndag 1 september 2008

höstdag

Höstens absolut första dag, inte alls lika välkommen som somarens första. Jag har haft väärldens mest underbara helg, som vanligt. Hjärtat kom hit på fredagen, vi gick ut och käkade på restaurang o sen låg vi o slötittade på film, Hannibal var det? usch.. Lördag- Vi sov ut, lagade lunch, gick på stan och marknaden. Hjärtat fick världens finaste halsband(enligt mig alltså). Och senare hade jag och Erik vår kväll med 3 rätters middag och en massa mys! Hela lägenheter var fylld med levande ljus och en massa massa kärlek! love it! Jag Äääälskade den här helgen. Söndag- vaknade tidigt, myste, pratade, somnade om, vaknade vid 1, fixade lunch och sen gick vi ut på promenad med grappi, vi satt på sälsten i timmar. Det var så härligt med solen som fortfarande hade en viss värmande effekt, det kändes som höst, fint väder men ändå ingen sommarvärme. Jag undrar vart somaren tog vägen? någon som vet? inte jag. Nu sitter jag här ensam igen, jag saknar dig hjärtat, som alltid när du inte är nära. Men idag är det lättare att acceptera att du inte är här än det var förra veckan. Vi ses ju i helgen, så ska vi till sthlm!
Nu ska jag ringa och sen sova :)
pure looooove!
E (`v´) S
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar