fredag 31 juli 2009

leedig

Äntligen helg säger jag bara!
Jag ska åka till Övik imorgon och hälsa på käraste Sandra. Hur skönt ska inte det få bli att komma härifrån och få träffa världens goding? Vi kommer ha det lika kung som förra helgen! Dessutom ska vi planera resan!!!
Det närmar sig, 2 veckor kvar. DEET HÄNDER PÅ RIKTIGT.

Ganska bra dag idag trots att jobbet är grymt segt. Bara en vecka kvar nu visserligen.
Är ensamhemma, suger. Hur ska jag klara att flytta hemifrån och bo ensam? hööh. kommer sluta med att jag inte äter annat än mackor då, ungefär så det är just nu. Funkar ju..
Nä, packa lite sen sova. SEN ÖVIK!

natti!
/S

1 kommentar:

  1. Du har ju datorn som sällskap iaf. Om nån vecka blir jag ensam hemma mé. Men då tar min familj med internet och datorn. :( Dock tar jag in en "inneboende", ska bli hur kul som helst. Men kmr nog inte ha "inneboende" hela veckan.

    Njuuut ;)

    SvaraRadera