söndag 2 augusti 2009

hurt


i know i've hurt you, broke your heart, hurt your feeling and made your world upsidedown, and if i could i would turn back time and make it all undone, make it right and love you more than anyone else ever could.

Kom tillbaka, jag går under nu.
Jag ångrar mig så förbannat, jag vet att det är lätt att säga.
Men tro mig, det finns inget jag vill ha mer ogjort. Samtidigt är jag på ett vis glad över att detta hänt, det har fått mig att inse, fått mig att uppskatta och fått mig att känna riktig jävla saknad. Jag har känt mig krossad, nere till tusen och 100% hjälplös. Jag önskar, hoppas och ber att den här tiden är över snart, och förhoppningsvis kunna återgå till allt normalt. Eller en ny början.
Jag hoppas och ber.
Jag älskar dig, will always do.
080305, alltid var vad vi sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar