torsdag 6 augusti 2009

dancingqueen

står för tillfället och rockar till pat benatars hitme wtih your best shot på kontoret på jobbet. yey! Höjde mitt skrivbord så man kan stå och jobba, det var faktiskt rätt skönt. Hur som helst så njuter jag av min näst sista dag på jobbet, det är inte dåligt det vill jag lova. Alldeles strålande väder idag som verkligen fått mig iallafall på topphumör, och bättre blir det för sen ska jag umgås med älskling pååål! Och senare beach med niklas o övriga, jag klagar inte!

Känns helt ofattbart att 6 arbetsveckor redan har passserat, kom ju nyss hem från malta? Nej, skolan börjar om knappt 2 veckor, SP3, allt jag har att säga.
>Vi kommer rocka, såklart. Vinnare av klassikern står redan som skrivet i stjärnorna.

Var på besök hos en kär vän igår, vi såg filmen Brüno. Pinsamt värre var att det var jag som önskade att vi skulle se den filmen, jag var dock inte riiiktigt säker på vad den skulle handla om men jag sa att några bekanta sett den och tyckte den var bra så just därför ville jag kolla upp det hela, jag som älskar film. not. Nåväl massa flygande snoppar,´kyssandes män och sådant... jaa, pinsamt var det när han sa "ja sofia, vilken bra film du har valt". Hur förklarar man bort det? Jag vet inte, det gick inte.

Igår tog Ida Pernilla Jansson körkort, och vi gjorde bort oss. Men vem har egentligen sagt att 5 varv i rondellen vid donken ska vara nåhot konstigt, jag menar, vi bor ju trots allt i härnösand. Vita och rosa faran är numera ett faktum i härnösand. Bäst för övriga att hålla sig inne då, om man vill gå säker dvs. '

I helgen väntar broöppning, VIP för mig, ida och nu även paula sen jag trixat till en biljett till henne från jobbeet, mmen scchh det är hemligt.
Vi ska mingla i vip-tältet vill jag lova, det blir bra, jag känner det i lilltån, så jävla bra.

Älskade sandra fyller år i helgen, hela 17 år. Grattis älskade du! Nästa vecka åker vi till turkiet, då ska vi fira dig rejält föreslår jag. Om inte annat får väl jag göra det själv :)
Som det ser ut just nu blir det ett 4stjärnigt hotell med all inclusive, precis som när jag och erik åkte i höstas, dock inte samma hotell, tur det kanske eftersom jag inte är så sugen på att möta dom där needrans frisörerna igen.. skämt åsido.

13 minuter kvar av dagen, återstår 8 timmar arbete för den här sommaren. Jag har gillat det här jobbet må jag säga, mycket ansvar, lagom mycket jobb. Ja, finns det något jag kan klaga på egentligen? jag har haft en sån tur som ens fått jobb iår, eftersom ajg inte ens sökte på hemab från första början, vem vet, kanske jag är tillbaka nästa sommar för fjärde gången, inget är omöjligt, det lilla inofficiella familjeföretaget.

Nu ska jag cykla till Paula och njuta av livet, för just nu är det bara så jäkla underbart härligt och bra!

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar