måndag 19 oktober 2009

ansvar

just nu är jag helt mållös. Jag förstår inte hur man kan ställa sig i en situation och låta sig medvetet bli sårad och låta andra lida därmed. Hur tänker du nu? Förklara, för jag förstår inte!

Jag trodde jag hade fått stå ut med tillräckligt. Nog för att jag absolut inte kan bo hos pappa, som du mycket väl vet, så gör du såhär? Vad vill du säga? Jag förstår inte. Det här förbättrar långt ifrån ingenting. Varför kan du inte låta mig flytta först... fast iof, du verkar ju så ivrig på det också så..

Jag längtar tills den dan jag är frigjord från er.
Satans less är jag. Trodde det där med ansvar var något som ingick i föräldrarollen, men det måste både min mamma och pappa sluppit undan, tur för er för annars förstår jag verkligen inte hur ni har samvete till det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar