söndag 4 oktober 2009

love is beautiful

Ännu en helg har passerat, liksom många andra. Denna har varit lugn och stilla, mycket bra, mycket bra. Min käraste har varit krasslig och jag ganska trött, passade oss bra att ta det lugnt. Idag har vi varit duktiga och bakat. Kanelbullar och chokladsnittar. jag sov så fruktansvärt dåligt inatt, spöregn och blåst må ha stört min skönhetssömn inatt, jag låg vaken medans erik snarkade, jättekul. det var inge vidare, jag förväntar mig huvudvärk imorgon i följd av dålig sömn inatt.

livet är en bergochdalbana, just nu är det lite bättre än vad det varit på den senaste tiden, men tro inte för det att det är på topp, kommer man ens få uppleva det? För om man får, hur vet man då att det är toppen och att det inte kan bli bättre? märker man först efter man varit på topp att man haft det så bra för att det då dalar? kanske...
Jag är tacksam och glad, varje dag, för mina vänner, min pojkvän och alla jag älskar, att jag får ha dom i min vardag och att dem står ut med allt vad det innebär att jag finns inräknad i deras liv.
Jag klagar för mycket, jag vet. Jag tänker för mycket, jag vet. Hur slutar man? det vet jag däremot inte.

nu, mysa resten av den tid som återstår av helgen, för sen är det en ny vecka i skolan, nya tag.
Mys med erik, nuuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar