söndag 5 oktober 2008

badkar


badkar må vara det mysigaste just nu att krypa ner i när hösten gör sig påmind utomhus. Jag och älskling kröp ner i ett nästintill alldeles för varmt bad igår kväll, massa skum, massa ljus, mysig musik, mums att äta och såklart -världens bästa sällskap. Det har kort sagt varit en helt förträfflig helg, en helg i likhet med alla andra helger jag spenderar med dig hjärtat. Fredag var också mysig, en snabbis på stan sen hem och fixa tacos o sen en helkväll vid tvn och en stoooor skål med godis, i loove. Lördag så gick vi på stan och fikade med min mamma, rätt mysigt att sitta där inne på waynes, frappe och morotskaka.. helt emot min diet, men vad gör man inte för en morotskaka när chansen finns? sedan hälsade vi på min kära farmor och farfar för att de skulle få lite sällskap sisådär en lördagseftermiddag, två rundor poker sen bar det av hem och vi beställde lite kebabaa, precis lagom, och underbart gott vill jag lova.. och sen.. sist men inte minst på lördagkväll kröp vi ned i det älskade badkaret, i love, i love, i love. jag kan lova med stor sannorlikhet att det badkaret kommer komma till stor användning denna höst, höög mysfaktor.
Nu sitter jag här, det är söndagkväll och jag ska återvända ner till min säng för att läsa mer om freuds teorier om sexuallitet.. yey.. och i min ensamhet och stora kalla säng somna saknandes och trånandes efter min kärlek erik. Jag kan lova dig älskling, att aldrig någonsin finner jag någon som dig, du är min kärlek och jag hoppas att det så förblir, jag dig vill jag aldrig vara utan. Mitt hjärta i din hand. Jag älskar dig.
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar