söndag 17 maj 2009

söndag

Sol, sol, sol. Vilken underbar dag det har varit. Helt fantastiskt.
Vaknade hyper pigg imorse och visste inte vad jag skulle göra av dagen riktigt.
Jag och mamma gick på en lång, lång promenad med Grappi, närmare 1 mil eller så tror jag. Efter det var man relatvit trött så då satt vi bara på balkongen och solade. Hur skönt som helst!
Nu är den här helgen över, och det har varit en bra helg. Bra saker blandade med mindre bra saker. Den gick fort som vilken annan helg. Snart kommer nästa, också den ska fyllas med bra saker, det kan jag redan nu lova!
Det är en kort vecka denna veckan i skolan, hur skönt är inte det.. välbehövligt!
torsdag och fredag är vi ledig. Måndag, tisdag och onsdag är halvdagar bara typ.
Kommer nog att gå riktigt fort! Hade tänkte hinna med ett besök på Alnö i veckan, stanna över en natt, och bara umgås med mina små, söta, älskvärda kusiner.

Nu: kvällsfika
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar