tisdag 12 maj 2009

layout

ny bild där uppe som sagt. trevligt trevligt.
Annars står det rätt still i mitt liv. Not vilken lögn.
Stressigt som vanligt och jag längtar som sjutton till somaren. Det blir inget jobb på Malta. Jag har bestämt mig nu. 10 dagar semester på min paradis-ö sen jobba resten av somaren hemma i Sverige, trots allt sista sommarlovet ever.
Känns lite tråkigt, hade gärna jobbat på malta. dock står ju alternativet kvar i dagsläget, men jag känner att det är många andra saker som väger tyngre för att stanna hemma. fast fasen, jag vill verkligen åka..
jag vill så gärna åka.
Varför åker jag inte? ååh, jag blir inte klok på mig själv!
Nä, nu ska jag snora mera i denna ljuvliga pollensäsong. Uppdatering kommer förhoppningsvis snabbare än sist.
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar