onsdag 12 november 2008

saltvatten

Jag är visst en hejare på positiva inlägg just nu, not. Idag är ännu en bajsdag utan dess like. Det började i skolan. Först HistoriaB hela förmiddan med en uppgift om någon sliskigt äcklig källkritik. Slutade strax efter 11 och gick till matsalen för att käka lite, vad väntar där då? Skinklasagne. Har ni hört på maken om något godare? Nej, jag trodde väl det jag med. Igår fick vi slisk tacofisk, hör ni hur äckligt det låter? det var oätbart. och dessutom var det potatis till. Hur tänker ni som ansvarar för mat? Vill ni ha så mycket som möjligt över när dagen är slut eller vad är det frågan om?
Hur som helst.. från 11 till 15.15 hade vi inte ett skit. idrotten började 15.15 och dessutom skulle vi vara med naturarna idag, kunde det bli bättre? nej, just det. Som kryddan på moset fick vi sluta halv 5 idag och jag var inte hemma förän 18.05, I LOVE!!!! jag är dyngless på skolan, vill bara ligga hemma hela dagarna, men vad blir egentligen bättre av det? ingenting, nej precis. Måste måste måste ta mig genom dagarna.. och när jag kommerhem och har ätit så är klockan 18.40 och jag har massor med plugg. FY SJUTTON VAD JAG ÄLSKAR LIVET IDAG!! tjiho!! riktig skit dag, det kan ju inte bli värre så förhoppningsvis är det bättre imorgon.
(dessutom har vi typ 50 glooosor tills på fredag i tyska helt nya och obeakanta, vem älskar inte tyska? Jag bara undrar...)
GODNATT VÄRLDEN! Jag behöver inget eller ingen mer än erik just nu men eftersom han inte är här så jag ska lägga mig under sängen och gömma mig för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar