tisdag 18 november 2008

veckans alla dagar


Jag har nyligt konstaterat vilken liten pest jag är som går dag in och ut o förklarar för alla vilken pissig dag det är..
Igår måndag gick jag och klagade hur mycket som helst över att helgen var slut och att måndagar är så äckligt vidriga för man måste återgå till sina rutiner efter helgen, det är evigheter kvar till nästa helg samt att man måste utstå ännu en hel vecka i skolan, jag hatar måndagar..
Tisdag som det är dagen till ära är inte heller veckans älsklingsdag för det är fortfarande för långt kvar till helgen, man har inte heller ens genomlidit halva veckan i skolan och den senaste helgen börjar tona bort..
Onsdag, äntligen ser man ett ljus i det mörka, halva veckan typ mer eller mindre avklarad och det närmar sig en ny och fräsch helg. i love. Men ändå så är det en bit kvar att kämpa, it sucks.
Torsdag en av de bättre dagarna faktiskt, för man börjar känna en doft av helg.. man börjar bli trött och slö i skolan, man vill bara ha helg och det är inte långt kvar då det är torsdag.
fredag må inte detta vara veckans bästa dag så säg. Fredag, du är min räddning. Äntligen är skolan över, helgen ligger framför tårna och ingenting kan bli bättre. En helg med sin käraste är nära inpå nu. Och det är underbart..
Lördag Lika bra som fredag men ett litet + för den sovmorgon man får samt att man får vakna med erik :] vad är bättre än det? ingenting, just det.
Söndag, jag hatar söndagar, jag hatar söndagar, jag hatar söndagar nästan lika mycket som jag hatar måndagar.. Man skiljs åt från erik och det återstår flera dagar innan man ses igen.. I hate. that sucks.
blä. Veckan är underbar, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar