torsdag 4 december 2008

tröttfis

Konstaterar att dom senaste inläggen kanske inte varit så positiva, jag ursäktar mig en aning. Men ändå så är det precis vad jag känner och det är precis det som ska finnas här, förlåt till de som tagit illa vid sig, om det nu finns några sådana.

Jag är förkyld = inte kul. var hemma både igår och idag. Men imorgon måste jag ta mig till skolan dessvärre för att göra ett tyskaprov. Så jag slutar kring 11 imorgon, jag borde inte klaga.

Det finns inte så mycket att säga idag.. dagen har gått så otroligt långsamt. Den en riktiga happening grejen idag var väl att jag räddade huset från att brinna upp :]
Börjar planera för nyår också, skoj skoj. Ser verkligen framemot det nu, nu när julen inte blir som man föreställt sig. Hoppas att det blir en toppen kväll för allt det är värt. Kanon!

Nu ska de sovas för att vara go o gla' när man ska skriva tyskaprov imorgon :)
Loooove
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar