tisdag 2 december 2008

volleyboll


Jag är dyngslut. Jag är så osmart.. Jag har tränat volleyboll 3 timmar i sträck fastän jag är förkyld, jag kan ju inte annat än vänta mig att jag blir ännu mer förkyld nu. dumt, mycket dumt. På lördag spelar A-laget mot sundsvall, måste se!!

Kommande helg är inte den jag sett framemot mest iår, nej tvärtom. För första helgen på evigheter får jag inte ens se så lite som röken av erik, varför? jo hockey, tyvärr. Inser att jag har grymt dålig fantasi och vet inte vad jag ska ta mig till. förslag? Jag vet inte vad man gör när man är ensam nu, är så van att alltid ha erik nära.
Hur som helst.. Jag tycker vi gjort det bra trots allt. När sommarlovet tog slut trodde vi att vi aldrig skulle kunna ses i princip.. men nej nej, vi har setts varenda helg sen dess förrutom en, och det blir endast en helg till som vi inte spenderar tillsammans den här hösten. Hur duktig är vi inte? Jag är nöjd som bara tusan. Det har varit en helt oförglömlig höst fyllt med kärlek och utöver det en underbar resa till turklandet. Du gör mig så lycklig erik, allt är komplett med dig.

Det enda lilla som egentligen inte är så litet är problemet om jul. Det känns så grymt ledsamt att inte få spendera den riktigt som man vill. Jag önskar ännu att nåt under sker och att jag får vara med erik trots att allting talar emot. känns tråkigt, riktigt jääävla tråkigt. Och allt det här gnället leder ingen vart, jag vet. Men hur hårt suger inte det här?
Jag blir upprörd över att bara skriva om det här.. Det irriterar mig så mycket.
Funderar ibland mycket starkt på att strunta i julen, inga klppar, ingen julmat ingenting.. Det känns ändå som om julen inte firas som den är gjord att firas.. DET ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA TRÅKIGT SÅ DET FINNS INTE!! jag är arg, förlåt. Trodde jag hade avreagerat mig på bollen ikväll men se nej, det har jag inte. Inget hjälper, allting stjälper en. Tack för mig, jag drar något över mig och sover bort julen, för just nu är den inget annat än värdelös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar