måndag 2 november 2009

ensam

Första dagen efter lovet är över. Måndag, ordet ger mig avsmak i munnen, jag sannerligen hatar måndagar. Nåväl den är snart över. jag har precis krupit ner i sängen, för första gången ensam på en vecka. Det suger. Hjärtat vaknade med mig i morse, och han fick åka tidigt. Nu luktar sängen av han, och jag saknar han mer än något när hela min värld är upp och ner. Jag har en riktig nere-dag idag. inte alls på humör. konstigt? nej..
Jag försöker blicka framåt, mot jul och nästa lov. det kommer bli tungt dit, men det ska ta mig tusan gå det med! Efter det så återstår endast två perioder på skvadern och en termin, Sen är SP3 nybakade studenter. woooooop wooop!

Idag är en dag när allt är på botten, mål och drömmar raseras.. Det känns piss just nu, men det blir bättre. Jag önskar att du kära mamma kunde förstå vad du gör. Det är fler som drabbas av dina handlingar. Jag orkar inte gå igenom samma sak en gång till, det var nog sist. Jag önskar jag hade kraft att göra något åt det här, men icke. Känns bara så jävla tungt just nu. Jag önskar det vänder snart. Jag tyckte jag var som på väg ur min svacka, men likväl så åker jag tillbaka ner på djupet.. Är det inte meningen att jag ska få ett liv med lycka? Vad är meningen med mitt liv egentligen? Fyfan..

men nya dagar väntar med nya tidsfördriv
och allting liksom kräver mera nu
så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
älskade älskade du
älskade älskade du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar