onsdag 18 november 2009

göra om och göra rätt

Idag är det pluggdag, och inget annat. Jag har en hög med grejer som ska göras. Dock är det mycket lätt att man glider över till annat.. så som lite spel och annat som inte borde ta min fokus från skolarbetet. Det är sånna här dagar jag tänker för mycket. Idag kretsar tankarna kring hur det hade varit om jag gjort ett annat val till gymnasiet, om jag val härnösand framför sundsvall. Hade det varit bättre? Ibland tror jag det även om jag vet att jag absolut inte kunnat välja något annat än vad jag gjorde när jag väl gjorde mina val. Jag är en produkt av mina val, oh yes.

Nu ska jag sätta på lite Melissa horn, göra en planering för vad som ska göras idag, ta en sväng med hunden och sedan sätta fart.

Jag saknar dig Erik, du är mitt ljus.
Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar