fredag 8 januari 2010

rutiner

idag är dagen d. dags att åka till skolan efter jullovet och återgå till fasta, sköna rutiner. Jag trodde aldrig att jag skulle vakna nu på morgonen efter att jag totalt vänt på dygnet senaste veckorna.. och jag trodde aldrig heller att jag skulle somna.. nog för att det blev sent, men jag somnade, tack o lov. Det är ju fredag idag, så det är bara idag sen är det helg. Så jag borde verkligen inte klaga. Men det gör jag ändå... för jag får inte vara med erik i helgen, och jag går sönder. Sööööönder. Det är alltid så sjukt jobbigt efter lov, att inte få vara med varandra när man vill, hur man vill, hur mycket man vill! åter till att ses på helger.. det känns sjukt tungt efter att ha vaknat med varandra ungefär 14 dagar i sträck. sucks! nej.. jag vill inte.
Försöker att vara positiv, men hur lätt är det när det är mörkt som natta ute, det är typ -20 ute och jag ska GÅÅÅ till bussen. finns mycket att klaga på en fredagmorgon.. ingen jäkla fredagskänsla som helst. Fredagar som annars brukar vara som rosa moln för att man ser framemot kvällen när man träffar den man älskar mest, men icke.
fyfan, jag är less och har sovit dåligt. Lika bra att jag springer till bussen nu då...
152 dagar till studenten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar