tisdag 3 februari 2009

frustration

dagen till ära är jag så grymt less på icke tillmötesgående lärare. De förväntar en massa av en men man får ingen hjälp eller handledning där heller.. jag förstår inte hur dom tänker bara. så less. och inte nog med det, särbehandling! Ännu värre.. Jag vet att alla inte är perfekt och 100% rättvis, men hallå? lite kan man väl ändå försöka? näe, känner stort missnöje, det kanske leder till revolution eler nåt, vi får se..!

Igår gjorde jag vääärldens rea-kap. Beställde bland annat (även det bästa fyndet) en kappa/jacka i gråmelerad ull. Tidigare hade den gåttpå dryga 600 men jag fyndade och hittade den för 250kr!! sanslöst, och så snyggden är! Sen så köpte jag två bikinisar till priset av vad man knappt får en del för, 80kr.... sanslöst. Kul var det :)

Ikväll har jag (är det bara jag som tycker att detta börjar likna ett uppradelse av allt som hänt? ingen särskilt bra flytande text just nu med schysst flow..) sett på en film, Frankenstein eftersom vi ska diskutera den imorgon på Engelskan men vår alldeles underbara Sara (svårt att undvika ironi här). Grymt äcklig film, men relativt bra..

3 dagar kvar till 18, verkar bli en kanon dag!
tjofrääääs..!
Nu ska jag peppa för diskussion imorgon, God natt!
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar