måndag 9 februari 2009

upprymd

Vad är bättre än måndagkvällar? det mesta ja..
Faktum är att just denna måndagkväll känns helt okej. Sitter här och mumsar på mina Noblesse jag fick av Ida, lyssnar på James Morrison och skriver om det alldeles ypperligt braiga immunförsvaret. Jag känner mig helt upprymd av kärlek. Min kärlek erik, hur bra är han inte? Kanon bra! och absolut inget annat.

Det blir nog en bra vecka, dvs om jag kommer igång med uppsatsen, fransmän på besök och bra grejer på schemat som friluftsdag och körlektion, mycket bra! Och dessutom närmar sig sportlovet med stormsteg!! Wow! Jag säger bara kiruna Ida!!

Helgen som var var helt underbart bra, jag kan inte annat än tacka alla som var med och förgyllde min 18års helg. tack alla, jag är så oerhört tacksam! Fick mig min första krogrunda också, har laddat inför kiruna nu så det bara sprakar om det!
Blir kanon det!
Ovanligt positivt inställd jag känner mig till det mesta just nu, men det bästa av allt är fortfarande erik och så får det förbli nu när jag fortsätter med immunförsvaret...
/S

1 kommentar:

  1. Hej, ville bara säga TACK för allt du gjorde idag, såsom brödbak och mulning på Babsi ;) Vilken kämpe ;)

    SvaraRadera