söndag 6 september 2009

lycklig


Mina rubriker här är som en berg-och-dal-bana, senast deprimerad, nu lycklig.
Jo tänka sig så glad jag är idag. Jag är grymt glad och lycklig över mitt liv. Det kunde nästan inte vara bättre än såhär, bara lite, jag är sjuk, inte igen utan fortfarande plus att jag inte får upp min cocacola flaska.... morr.
Helgen var sanslöst bra må jag säga, jag känner mig lyrisk av att tänka på den, underbara vänner!
Vi var hos erik i fredags, lugn kväll för mig, mindre lugnt för andra. Jag var sjukt opepp, vilket märktes. Men käraste ni som verkligen drog upp mig ur mitt tillfälliga vakuum, och lyfte mitt humör, ni gjorde kvällen. >Väl på krogen var det hur kul som helst, jag tror inte det har varit så kul på krogen på länge, NÖJDtjej! Jag kom dock aldrig så långt som till mini eftersom jag fastnade utanför gennys efter dom stängt och pratade med fredrik. Jag tog igen det med mini kvällen efter.. det vill jag lova!

Lördag var också bra, dock var en annan mer krasslig. Nu är jag superkrasslig, skona mig någon. Jag har inte tid att vara sjuk!
Vi firade Cassies 18årsdag på biteline, sen åkte jag och hälsade på Jocke och Mattias, dock snabbt bara för att Mattias hus överfylldes med män som skulle spela nhl, mycket kul. Väl i härnösand så gick jag på krogen, oväntat, igen. det var sjukt kul, för jag var sjukt pepp! Dansade så jag har ont i fötterna ännu, jag rekommenderar inte klackar för en helkväll på dansgolvet alltså.. jag lovar, jag ska hålla mig till ballerinor efter detta.

Idag är det söndag, jag skulle kunna värka ur mig alla möjliga sorters konstiga saker, jag tänker för mycket. Men nej, jag tänker inte, för att det är uppenbarligen lätt att misstolka mig och nej, jag orkar inte förklara. Just därför;
Godnatt, och tack alla mina vänner och alla som jag känner, ni är mer än GULDvärda! ILU ALL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar