tisdag 8 september 2009

student 2010

är det här det börjar? Imorgon beställer vi mössorna för studenten 9/6 2010! Jag kan knappt fatta att det är vi, jag som ska stå där med mössan i vår och skrika mig hes. YEEE äntligen, det är efterlängtat!

Igår var jag busig. Jag grundlurade någon. Känner du dig träffad?:) Jag vet att du läser min käraste!
Min Erik tog mckort och jag skulle bara säga grattis.. SÅ jag åkte upp och överraskade. Och hjärtat mitt såg bra chockad ut. "vad gör du här?" ungefär. Kuuul :) jag älskar sånt :)

Jag inser att jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar av exakt hela mitt hjärta. Han gör mig hel, får mig att leva och skratta. det är underbart, jag förstår inte hur jag kunde handla så fel i våras. Du är allt och lite till, det är dig mitt hjärta slår för.
Vi ska hålla ihop genom vått och torrt, för det ska vara vi.
Föralltid har vi sagt och så ska det bli!







Nu ska jag sova och drömma om studentmössor!
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar