måndag 28 september 2009

tomt

jag känner mig ensam. sitter i min ensamhet, ingen att prata med ingen att mysa med, ingen att vara med. Det är tråkigt, jag är ensam. känner mig så ensam. Det är måndag och jag är måndagsless. som vanligt. micron piper för maten är klar, men jag orkar inte äta, vill inte äta ensam, maten är inte lika god då. det är ingen bra dag idag, för jag vet hur mycket jag har att göra och hur lite jag gjort idag när jag har haft tid. det suger. hårt. jag vet att jag måste och det suger ännu mer.

Som alla andra måndagar så är den här likadan..
varje måndag jag vaknar med mitt hjärta i övik är wonderful. Men som nu, dryga 12 timmar senare känns det som över en vecka sen vi sågs, det känns långt ifrån som samma dag, hur kommer det sig? Jag saknar dig så förbannat jävla mycket. du fyller upp tomheten, fyller mig med liv och lycka. Jag är så glad att jag har dig.
glöm aldrig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar