måndag 14 september 2009

måndagsless och huvudvärk

Måndag är över, skönt. Då är det bara resten av veckan kvar. Måndagar är alltid värst, så är det bara.
Jag har haft världens underbaraste helg, lång kändes den också, klart plus för det.
Jag kom från Övik imorse först, mer än guldvärt att få en natt till med hjärtat mitt, även om man måste gå upp tiiiidigt, med betoning på tidigt. det är värt det. All tid med dig är värt allt, så är det.

Jag ligger här mellan nytvättade lakan, det är skönt, luktar gott och känns mysigt. Det blir konstigt att sova ensam nu efter 3 nätter tillsammans, men allting går, man får blicka framåt, till helgen, då löser allt sig. Jag lever för helgerna tror jag. Man lever som upp då.

Det är med sorg i hjärtat som jag måste skicka tillbaka en klänning till stylebystars också, men den var inte lika fin i verkligheten som på bild, dessvärre, måste hitta en ny då, dockinte lika lätt... blee..

sussa lite för att ta igen den tidiga morgonen imorse och få bort huvudvärken kanske.. ja.

godnatt
och bara så alla vet så älskar jag Erik Samuelsson, och absolut ingen annan.
Aldrig har jag varit lyckligare än vad jag är nu.

2 kommentarer: