tisdag 6 maj 2008

confusion

sitter här mer förvirrad än någonsin tror jag, det är endast ett virrvarr i mitt huvud. Man vill få alla nöjda och samtidigt vara nöjd med det man ger och framförallt det man får. Och kan man ju fråga sig varför jag inte får till det nu då?
Hur som helst så har det varit en riktigt bra dag förövrigt. vi hade det riktigt mysigt i skolan, tack vare tutsi pruppsi nyström. Hallon, creme fraîche och en massa konstiga samtalsämen gjorde min dag idag, let's do it again girls!
Tyskan var inte så hemsk idag den heller, konstigt nog. Vet inte vad det var, alla är så sjukt trötta nu, alla utom Maria dvs. Men hon är mys ändå! :) massa gramamtik och en hel dröööös med glosor, yesbox det fixar vi..nästan..inte..nej inte alls.. men vi försöker ju hur som helst även om det är hur svårt som helst att hitta den där sista energin.
Efter lunchen skulle vi arbeta med vårat lilla projekt på ESV-kursen, vilket kanske inte är min starka sida kanske kanske men även där kom pruppsi till min räddning. Vi har nog en rätt bra idé nu, bara till o spinna vidare på det så långt det räcker även om det är mer eller mindre tidsbrist även på detta projekt, riktigt tråkigt faktiskt annars skulle det nog kunna bli grymt bra men icke. För varje dag som går inser jag nog mer och mer hur fel linje jag valt egentligen, men tvingar mig själv till att fortsätta i tro om att det är en god utbildning med bra möjligheter efteråt. Men fuck that, jag vill ju inte ens det här..? Men vad vill jag istället då..? Och varför valde jag detta om det nu är så fel? jag vet inte, jag vet absolut ingenting tror jag. Inre tomhet.

jag hatar all press från alla håll, men den är livsnödvändig? än en gång; jag vet inte.

Love
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar