måndag 26 maj 2008

picnic



idag gjorde vi något efterlängtat. En mysig lunch vid selångersån, inte helt fel vill jag lova. Rostbiff, potatissallad, päron, jordgubbar, dricka och ahlgrens bilar.. Riktigt mysigt.. Dock kunde vi väl fått slippa den där helt skumma snubben som åkte förbi oss på sin racer rulator typ 10 gånger och sa massa konstiga saker...?
Proppmätta begav vi oss till skolan för att tok-träna inför morgondagens redovisning på esvn, det blir nog rätt bra trots allt :) även om vi inte är riktigt 100% klara ännu, det löser sig.
Senare kring 3-tiden skulle va ha idrott, vi var sena, inte ombytta och fick en massa skäll av Inglispinglis för att vi inte gjort idrottsprovet. Vi fick skämmas. Men ingen tog åt sig vidare mycket tror jag.

Nu pluggas det tyska för fulla muggar, borde egentligen gå o lägga mig nu då jag har varit på att lägga mig i tid på vardagar på sista tiden. Men eftersom jag just kommit på att vi har en tyska läxa tills imorgon så lär det inte bli så tidigt trots allt. Jag vill ha sommar och lov nu, tack!
God natt:)
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar