torsdag 22 maj 2008

pollenprognos


För hela året har jag väntat på juni, juli, augusti...


Det är sommar i luften. Och jag älskar nästan allt med det hela förrutom allt äckelpäckel pollen som gör mig mer eller mindre död. Allting bara rinner, näsan är täppt men rinner ändå. Ögonen kliar och rinner. I munnen kliar det. Och som om det inte vore nog, så gör medicinen mig så sjukt trött så ikväll orkar jag knappt sitta upprätt. Jag vill sova.
Min kära mor hade en fin teori idag, huvudvärken och illamåendet kanske hänger ihop med allergin. Smart mamma :) Så där har jag ju en rimlig lösning på det hela. Så eftersom att jag är så fasligt trött så orkar jag inte skriva mer än detta förrutom att det är fredag imorgon och jag längtar så mycket att det nästan gör ont. Mys & gos helg som väntar hoppas jag :) eller tror jag..? Hursomhelst, Godnatt!:)
Love
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar