söndag 11 maj 2008

Kärlek.


Gudars vilken underbar helg som sprungit förbi. Det är så alla helger jag spenderar med min kärlek. Och det helger utan dig är dom långsamaste någonsin, varenda en är den långsamaste. Jag vet inget bättre än att vara med dig. Allt blir så underbart underbart med dig och jag har insett att detta inte är något annat än den kärlek alla söker. Jag är som fångad av kärlekensvind och sveps bara med och tappar fotfästed om vad som är klokt och ej. Jag vill alltid vara såhär kär, jag vill alltid vara med dig min älskade. Att ligga brevid dig, känna ditt hjärta slå och höra dig andas, ja jag vet ingenting bättre än att vara nära dig. Kom och gör mig så underbart breusad av din kärlek, låt mig ligga i din famn och höra att du älskar mig. Du får mitt hjärta att slå fortare och jag är din tills den dagen då mitt hjärta inte längre slår.
Jag älskar dig Erik Samuelsson. <3
love
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar