torsdag 29 maj 2008

förändring


Jag är leeedig idag, helt sjukt underbart (även om jag har sjukt mycket plugg..)

Typ kanon väder ute och jag ligger bara och steeker med tyskaboken i högsta hugg, not. Det jag ville säga var att det är väldigt fint väder! :)


Jag har funderat en del. Konstaterat att personer runt omkring en kommer och går allt efter som man förändras.. Kan det vara så? Ska det vara så? Från att ha lärt känna en person för en tid sedan tills idag då personen är helt förändrad, vad ska man göra? När man inte längre har något alls gemensamt och man bara försöker stå ut i varandras närvaro? Tänk så mycket allt kan förändras under en kort tid. Men livet i sig är ju endast en stor utveckling på sätt och vis. Och uppenbarligen så är allt inte menat att det ska vara för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar