söndag 28 juni 2009

day 10

Vilken jäkla dag alltså.. Det har varit sista dagen här på Malta, imorgon åker jag hem. Det har verkligen känts i hela mig att det varit sista dagen. Jag har inte varit helt upprymd och glad över att få åka hem som jag kanske förväntade mig. Känns ju sorgligt på sitt sätt för jag vet ju inte när jag kommer tillbaka hit igen.

Jag skulle ha tagit mig till beachen idag på dagen för att sista sväng liksom, men det fanns ingen ork, hela kroppen stretar emot. Det värker överallt på grund av allt solande, jag är inte bränd men öm. Jag är inte så mycket neger som efter senaste vistelsen här + att jag ömsar så jävla mycket skinn :o, ursäkta uttrycket. Jaja, jag är nöjd, så länge jag kommer hem hel till alla som jag älskar och vill vara nära så är jag nöjd. Olidligt vad saknad kan vara jobbigt.. Det här jag lärt mig.

Mycket har denna resa bjudit på, och mycket har jag lärt mig..
Just nu har jag dock svårt att förstå att jag sitter här och svamlar fastän ögonen går i kors på mig i ren trötthet. Kanske ska fortsätta berätta om dag10 imorgon.

Blir det inget inlägg under dagen imorgon så är detta tiderna som gäller på hemresan för den som vill veta;
ca21.00 planet lyfter från Maltas flygplats.
ca+01.00 planet landar på Arlanda, sthlm.
01.30-06.40 sitter på Arlanda och gör ingenting (Här är sms och samtal hjärtligt välkomna)
06.50 Tåget går från Arlanda till Sundsvall.
9.50 Anländer till sundsvall, om SJ för en gångs skull kan hålla tider..
10.05 buss från sundsvall till härnösand
10.55 HÄRNÖSAND, i'm there!


Hoppas på att allt går bra och att flyget inte går sönder eller så =D
Nu ska jag njuta av min sista natt här. Sova länge, för imorgon natt lär det inte bli nån sömn alls. '


SES I SVERIGE SNART MIN KÄRA!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar