måndag 29 juni 2009

day 12, hemresa!

hemresa är ett faktum. I skrivande stund så sitter jag på tåget från Arlanda till Sundsvall, dessutom i 1a klass, jag klagar inte på servicen. God frukost fick jag också. :)

Denna hemresa har varit relativt dryg vill jag lova. Åkte från huset igår vid 19-tiden, checkade in, sa hejdå, gick till tax-freen, väntade på flyget. handlade ett och annat på tax-freen, mycket bra, mycket bra. Jag måste ju ha sett bra rolig ut, kände mig jätte stressad och kunde inte sitta still. kanske för att jag äntligen skulle få komma hem :)

Vi skulle lyfta 21.05 igår, och det gjorde vi. Smärtfri flygning, även om jag mådde illa. Jädrans huvudvärk, nä jag mådde inte alls nå vidare. Gör det inte ännu heller. Nåväl, landade på utsatt tid, 01.00 ungefär. Hämtade väskan och var klar 01.23. Vad skulle jag nu göra i väntan på tåget? ingenting eller ingenting? Allt var stängt.
Så jag satte mig vid en dator på Arlanda, men insåg sen att jag kunde ha använt min egen för det fanns typ 5-6 st olika nätverk jag kunde använda. haha. nu vet jag det i varje fall.

Vilken gudomlig känsla det var att ringa mamma inatt när vi landade o prata svenska. haha, vilken struntsak egentligen men oj vad det kändes bra.
har utstått en oerhört tråkig natt, så nu kan det bara bli bättre. får se om jag ens orkar hålla mig vaken nu idag, med typ 3 timmar sömn i bagaget.. knappt.
nåväl, nu ska jag njuta!
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar