lördag 6 juni 2009

uppskattning


Tack superpinglorna emma och paula för gårdagen! Det var en trevlig kväll med mycket mat, dock var krogvändan det konstigaste på länge? hmm.. konstigt var det, mycket konstigt.

Idag är en bra dag. När jag vaknade så kändes som om jag inte fått en blund inatt, kan det bero på gårdagens avslut? det var något messy i mitt huvud. Men natten var trevlig ändå. Nån timmes sömn fick man väl.
På väg hem idag så träffade jag min bror. Och nej, det finns ingen person i hela vida världen som skulle kunna vara en bättre storebror än just Joakim. Jag älskar han med hela mitt hjärta. Min storebror är värd all uppskattning som går att ge.
Man säger det för sällan, allra helst till dig. Men jag uppskattar allt du gör, och att du finns till.
Man kan minnas när vi var mindre och vi bara tyckte att den andra bara var pest som retades och försökte vara jobbig bara. But those times are over!
Du, Joakim, är en trygghet i mitt liv. Jag litar på dig till 100%. Oslagbart världens bästa syskon! Jag älskar dig!


Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag bege mig iväg igen, nu för fotbollen mellan sverige och danmark, blir nice!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar