fredag 26 juni 2009

day 9

Jag har preciis kommit hem från beachen. Jag orkade inte ligga där mer än 2-3 timmar idag. Jag hade ingen mobil med mig = ingen klocka. Jag har ingen aning om när jag kom dit eller när jag gick riktigt. Vet bara att jag gick från huset vid 11 och kom hem nu. Jag har fått vätskefyllda bubblor på kroppen, det är mysigt. Jag tror att jag kanske ska sluta sola nu.. Eller nåt. Ömsar skinn som en annan babian också.

Åkte på egen hand till stranden i St.Julians idag. Konstigt att vara ensam, men skönt var det på sitt sätt. Överdrivet varmt var det idag också. olidligt. Kanske därför vistelsen på stranden blev kort. Man orkar inte bara.

Just nu sitter jag på sängen, proppar i mig pringles, salt o vinäger (<3), behöver typ massvis med salt eftersom allt jag har i kroppen försvinner när jag lökar som jag gör. Ofantligt äcklig jag kände mig på bussen hem nu, haha, dyngsvettig rätt igenom. Så svettig att man ser att det rinner på en liksom. Mums? nej. Just därför ska jag ta mig en dusch, sen en powernap tror jag. Sen ska jag göra mig i ordning för att gå och äta hos mike :)

Förövrigt, för den som inte vet, så kommer jag hem snart ju =D
Det ska bli skönt, saknar verkligen allt och alla just nu. Framförallt maten..
nu är det dusch på g.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar