måndag 1 juni 2009

lyrisk


vilken ba jäkla underbar helg det har varit! Jacqueline och jag, mumma! honey det var inget annat än toppen! SÅ himlans glad att det blev av, måste göras ännu en gång, snarast! Vi kom hit till lilla staden på fredag eftermiddag, gick hem, käkade lite och gjorde oss i ordning och begav oss ut i dimman! Bakisdag på lördagen, inte nådigt men smällarna man får ta efter en trevlig kväll i guess.. Lördag strosade vi runt på marknaden, åt langos och hade det skönt i solen.
Sen lämnade jacks mig för mer fest och jag som inte var ett dugg sugen på fest funderade över alternativ för kvällen. Det slutade ju rätt bra trots allt. mycket bra.

Nu ligger jag här och filosoferar i sängen, skickar ett sms då och då och lyssnar på härlig musik.
Vilken härlig dag det varit. Med allt man kan önska sig. Gott sällskap och trevliga aktiviteter. Jag och Ida har suttit vid kajen ikväll i kvällssolen, inte ojåkigt inte vill jag lova! Riktigt länge sedan nu, så det var sannerligen en uppskattad kväll vill jag lova.

Ligger och funderar på hur man vill ha livet. leva loppan eller inte? jag vet inte. borde jag veta? vill jag veta? ska jag ta reda på det? Konstig situation just nu, som vanligt. Jag står någonstans mittemellan i vanlig ordning och funderar över hur det ska bli. Men någonstans långt där inne så vet jag, det löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar