söndag 7 juni 2009

just don't want to get hurt once more

Idag är jag vilsen. Jag vill inte bli sårad igen. Jag känner mig för naiv, för godtrogen och alldeles bortom mig. Jag vet,eller tror, att det inte kommer sluta som jag vill och därmed borde jag bara gå å gräva ner mig bland mitt täcke och mina kuddar. nåväl. Denna helg har varit konstig, bjudit på bra likaväls om dåliga saker. Vad väger tyngst? mest bra får jag väl säga trots allt. Känner mig ändå förvirrad. Det händer för mycket just nu och jag hinner inte landa i något förän något nytt tar vid. Personer kommer och går. Jag borde ppna vandrarhem?

Jag tänker inte vara bitter, för jag har ingenting förlorat. Ingenting mer än den jag litade på mest. Just nu känner jag mig osäker, för jag vet inte om det jag anförtrott för dig är något som inte mycket länge till stannar mellan oss. Jag är ledsen över allt som blivit, men jag vet att båda har minst lika stor del i det som skett. Jag tänker inte låta över allt på dig. Jag står för mina handlingar, jag står för det jag gjort och sagt. Vill du påstå att jag snackar skit, ljuger och beter mig dåligt så är det upp till dig. Jag kan inte påstå att jag snackar skit, för det jag säger är sant och jag står för att jag sagt det också. Men att jag ljuger tänker jag aldrig acceptera för det har aldrig varit på tapeten ens. Och att du sedan vill dra in allt annat i det som är mellan dig och mig, fine. Då vet jag vart du står. Men jag kan inte annat säga än att det känns fel. För det andra är inte ditt problem, jag får stå för det inför den personen i fråga i så fall.
Jag trodde att vår vänskap var värd mer än vad det visar sig just nu. Är det såhär du vill ha det, okej. Är det inte det? Låt mig veta i så fall. Annars låter jag det rinna ur sanden från detta nu. Förlåt för allt, om jag har något att be om ursäkt för. Mitt sista ord till dig.

Åter till livet. Det återstår en vecka till sommarlov, jag har SÅÅ mycket att göra. Inte bara skola, men annat också. Så jag förstår inte varför jag sitter och skriver här just nu. Jag har ju visserligen en tendens att skjuta upp allting till sista minuten. Där sitter jag nui också! Sen utöver skola så är det student denna veckan, både bal och utspark, I'LL BE THERE, sen ska jag dessutom göra baluppsättning och sminkning.
Vi får se om tiden räcker! ... eller om jag är ett nervvrak vid veckans slut.
Utöver detta så är det 10 dagar tills jag åker till malta också! VÄRT ATT FIRAS!

På återseende!
/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar