onsdag 10 juni 2009

mållinjen

Äntligen! Jag är färdig med plugget för iår. 2an är över och till hösten väntar 3an.
Jag kan knappt förstå att det är sant. nästa år är det vi som står där med vita mössor och sjunger. galen tanke!! tråkigt inför nästa år är att barbara åker hem till tyskland, vi tappar en kär klasskamrat. det kommer bli tomt! fy bubblan, jag vill inte ens tänka tanken!

Klassikern drog igång för oss idag, tävling om vem som ska gå ut först nästa år. och vilka vann om inte SP2 då!! Såklart!! Tävlingen gick ut på att pynta 3ornas studentvagnar, våran var sååå sååå såå snygg. inte särskilt otippat.. HAHA!

funderar på vad man ska göra i helgen.. När hände det senast, att jag på onsdagen hade noll planer för helgen? det har inte hänt på länge. men ja, sundsvall på fredag till lördag kanske. sen umgås med familjen lite kanske, jag åker ju trots allt på onsdag, 7 dagar!!

Nä. nu ska jag snart sova. imorgon ska jag se när 3orna tar studenten i härnösand och sedan på en liten studentfirningsgrej och sen en håruppsättning, can't wait for the last one, yee.. omotiverad var ordet.

på återseende!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar